Wednesday, May 22, 2019

තානාපතිතුමා බැහැදැකීම

(ලන්ඩනය- ගිම්හානය - 2008)

තානාපතිතුමා මගෙන් ඇහුවා
මං කොහොමද
සිංහල වෙන්නෙ කියල
50%කින් විතරක්?
ඉතින් එහෙම බැලුවම
මං 50%ක් බර්ගර් ද
එහෙමත්ම නැත්තං
මගෙං කාලක් බෙල්ජියං ද
මගෙ ඇඟේ දුවන
 ලේවල හැටියට?

ටිකක් අමාරු වැඩක් වුණා
පැහැදිලි කරන එක
මං හිතපු විදියට
අටෙන් එකක් කියන්නෙ
සීයට දොළාමාරක්
බෙල්ජියං විත්තිය
ඒත් එක්කම
ඉතිරි කාලම
ලන්දේසි විත්තිය
තවත් සීයට විසිපහේ දෙකක්
අනිත් පැත්තෙං
බොහෝ විට මාව
සීයට පණහක
සිංහලයෙක් කරන විත්තිය!

(එත් මට හරියටම දිවුරන්න නං බෑ ඔන්න,
මං 25%ක් දෙමළ වුණත් වෙන්න පුළුවන්
මගෙ උඩරට ලේවලින් සමහර විට)

ඉතින් මට බැරි වුණා
මේ ගණිත කරුමෙ
කරන්න
මං උන්නෙ ප්ලෙන් එකෙං
බැස්ස ගමං
හරිම නිදිමතිං
ඒත් මට කියන්නම හිතුණ
අන්තිම වතාවෙ මං
අසනීප වුණු වෙලාවෙ
තානාපතිතුමනි,
ගන්න වුණා ‘ෆුල් බ්ලඩ් කවුන්ට්‘ එකක්

මං හිතන්නෙ
ඒ රිපෝට් එක නෝමල්
‘ප්ලාස්මයි‘ සුදු රුධිරාණුයි
දෙකම නියම ප්‍රතිශතේ ලු
ඒත්,
මගෙ රතු රුධිර සෛල
ටිකක් අඩුයි ලු
පේනවනෙ තානාපතිතුමනි,
මං ‘රතු මස්‘ කන්නෙ නෑ
ඉතිං මං
හැමවෙලාවෙම
ටිකක් සුදුමෑලි පාටයි!

සෙවණැල්ල: Meeting a VIP -  විවිමරී වැන්ඩර්පූටන්  

4 comments: